چرا واژن تیره می‌شود؟ رفع تیرگی واژن با روغن آلوورا واقعی است؟

وحید رمضانیوحید رمضانی
8,732 بازدید
رفع تیرگی واژن با روغن آلوورا

آیا شما هم به دنبال درمانی طبیعی برای تیرگی واژن هستید؟

یکی از مسائلی که بر اعتماد به نفس خانم‌ها و رضایت آن‌ها از رابطه جنسی تأثیر می‌گذارد، رنگ واژن است. این موضوع در زمان‌های مختلف، اهمیت بالایی برای خانم‌ها داشته و هم‌چنان دارد. تیرگی واژن یکی از شایع‌ترین مشکلات خانم‌ها است. نگرانی اکثر خانم‌ها برای تیره شدن رنگ واژن، در مورد کم شدن جذابیت جنسی آن‌ها است. رنگ پوست واژن در تمام خانم‌ها یکسان نیست و ممکن است صورتی، قرمز، روشن یا تیره باشد. اما رنگ طبیعی آن ممکن است بر اثر عواملی، تغییر کند و تیره شود. در صورتی که دلیل تیره شدن آن، به بیماری مربوط نباشد، نگران کننده نیست و قابل درمان است. برای اطلاع از رفع تیرگی واژن با روغن آلوورا و درمان‌های خانگی، ابتدا باید دلیل تیره شدن پوست واژن را بشناسید و سپس با روش‌هایی که در ادامه توضیح می‌دهیم، نسبت به از بین بردن آن اقدام کنید. بعضی از روش‌ها به طور موقت مشکل شما را حل می‌کنند و اسفاده از برخی روش‌ها برای همیشه شما را از شر تیرگی واژن خلاص می‌کند. استفاده از روش‌های زیبایی مثل: لیزر، صابون‌های روشن کننده و مواد شیمیایی برای رفع تیرگی واژن رایج است.

تیرگی پوست واژن، بیماری محسوب نمی‌شود و روشن سازی آن جنبه زیبایی دارد. برای روشن کردن واژن، شیوه‌های درمانی باید ترشح ملانین پوست را کاهش دهند تا رنگ واژن روشن شود.

در این مقاله می‌خواهیم روش‌های رفع تیرگی واژن با روغن آلوورا و سایر روغن‌های گیاهی را بیان کنیم. همچنین دلیل استفاده از آن‌ها را متوجه خواهید شد. سفید کردن واژن مورد توجه بسیاری از خانم‌ها است. برای آن که با مزایا و معایب روش‌های سفید کردن واژن آشنا شوید، با ما همراه باشید.

رفع تیرگی واژن با روغن آلوورا

دلایل تیره شدن واژن چیست؟ آیا می‌توان تیرگی واژن را برطرف کرد؟

به مرور زمان و با افزایش سن، توانایی پوست برای ترمیم سلول‌ها کمتر از قبل می‌شود و پوست ناحیه واژن تغییر رنگ می‌دهد و تیره می‌شود. تیره شدن آلت تناسلی بر اثر دلایل ژنتیکی هم به وجود می‌آید که عوامل ژنتیکی از مهمتریل دلایل تیره شدن واژن هستند. کمبود برخی ویتامین‌ها، مواد معدنی و ضعیف شدن سیستم ایمنی بدن، بر تیره شدن واژن تأثیر می‌گذارند. نژاد هم در رنگ پوست و واژن تأثیر دارد. برخی خانم‌ها فکر می‌کنند اگر واژن خود را مرتب با صابون شستشو دهند، رنگ آن تیره نمی‌شود؛ ولی بهتر است بدانید شستشو بیش از اندازه واژن با صابون و مواد شوینده موجب خشکی واژن و تیرگی پوست این ناحیه می‌شود.

رطوبت بیش از حد ناحیه تناسلی نیز می‌تواند بر تیرگی واژن تأثیر بگذارد.

معمولا افرادی که نژاد آن‌ها به خاورمیانه مرطوب می‌شود، پوست تیره‌تری نسبت به اروپایی‌ها دارند و موجب تیره‌تر بودن واژن هم می‌شود. آن دسته از خانم‌هایی که به شدت نگران تیرگی واژن خود هستند و این تیرگی دلایل ژنتیکی دارد، بهتر است بدانند بیش از نیمی از آقایان به رنگ واژن خانم‌ها اهمیت نمی‌دهند.

خلاصه

تیرگی واژن مشکلی رایج بین خانم‌ها است و در بسیاری از مواقع لذت رابطه جنسی را از آن‌ها می‌گیرد. تیرگی واژن بیماری نیست و قابل درمان است. مشکلات ژنتیکی، کمبود ویتامین، مواد معدنی و نژاد، در تیره شدن رنگ واژن موثر هستند. تیرگی واژن با روش‌های خانگی درمان می‌شود.

چرا تحریک جنسی باعث تیرگی واژن می‌شود؟

یکی از دلایل تیره شدن رنگ واژن، تحریک شدن آن است. در این شرایط جریان خون در ناحیه تناسلی بیشتر می‌شود و موجب تیره شدن پوست آن می‌شود. این تیرگی موقتی است و مدت کوتاهی پس رابطه جنسی به رنگ طبیعی خود برمی‌گردد.

تیره شدن رنگ واژن بر اثر تغییرات هورمونی

بهم خوردن تعادل هورمون‌ها و عملکرد آن‌ها، گاهی اوقات موجب تغییر رنگ پوست، به ویژه رنگ پوست واژن می‌شود. مصرف بعضی از داروها موجب اختلالات هورمونی و تغییر رنگ واژن می‌شود.

یکی دیگر از دلایلی که بر تیره شدن واژن تأثیر می‌گذارد، بلوغ و تغییر در ترشح هورمون‌ها است. افزایش استروژن در خانم‌ها و تستوسترون در آقایان موجب تغییر در ترشح ملانین پوست و تیرگی ناحیه تناسلی می‌شود. همچنین یائسگی هم بر تبرگی واژن تأثیر می‌گذارد.

استفاده از لباس‌ها تنگ، چسبان و پلاستیکی

لباس‌هایی که از الیاف مصنوعی و پلاستیکی تهیه شده‌اند، باعث ایجاد حساسیت شده و از رسیدن هوای آزاد به ناحیه تناسلی جلوگیری می‌کنند. لباس‌های تنگ و چسبان مانع از عبور هوای آزاد می‌شوند و میزان تعریق این ناحیه را بیشتر از حالت عادی می‌کنند. تجمع رطوبت و عرق در واژن، به مرور زمان موجب تیرگی واژن می‌شود. همچنین پوشیدن لباس‌های زیر با رنگ تیره، در سیاه شدن پوست واژن موثر است.

استفاده از تیغ برای تراشیدن موهای زائد ناحیه تناسلی

استفاده مکرر از تیغ و ژیلت برای از بین بردن موهای زائد، باعث سیاه شدن واژن می‌شود و ممکن است حساسیت هم ایجاد کند.

خلاصه

وقتی واژن برای رابطه جنسی آماده می‌شود، رنگ آن کمی تیره می‌شود و جای نگرانی ندارد. از بین رفتن تعادل هورمون‌ها موجب تغییر رانگ واژن می‌شود. استفاده از لباس‌های پلاستیکی و تنگ برای سلامت واژن مناسب نیست و باعث تیره شدن آن می‌شود. از ژیلت و تیغ برای از بین بردن موهای زائد واژن استفاده نکنید چون آن را تیره می‌کند.

رفع تیرگی واژن با روغن نارگیل

ترشح بیش از اندازه هورمون ملاتونین در واژن

برخی تحقیقات نشان می‌‌دهند ترشح بیش از اندازه ملاتونین یا هورمون خواب، موجب افزایش تیرگی واژن می‌شود.

چاقی و ارتباط آن با تیره شدن واژن

تحقیقات نشان می‌دهند میان چاقی بیش از حد و تیره نشان دادن واژن ارتباطی وجود دارد و افراد چاق معمولا واژن تیره‌تری دارند. چاقی اصطکاک بیشتری هنگام راه رفتن ایجاد می‌کند و در تیرگی واژن تأثیر دارد. تحقیقات بیشتری برای پیدا کردن علت اصلی آن در حال انجام است.  

تأثیر پیاده روی و ورزش بر تیره شدن واژن

زیاد راه رفتن موجب ساییده شدن پاها به هم می‌شود و سبب تغییر رنگ پوست می‌شود. ورزش‌هایی مثل دوچرخه سواری موجب ساییده شدن لباس به پوست می‌شوند و در تیره شدن واژن تأثیر دارند. این کار به مرور علاوه بر تیرگی، پوست ناحیه تناسلی را هم زبر و خشن می‌کند.

بیماری‌های خاص و عفونت‌های ناحیه واژن موجب تغییر رنگ آن می‌شوند

برخی عفونت‌ها و قارچ‌ها، سرطان معده، مشکلات پوستی، اختلال در عملکرد تیروئید، مشکلات کبدی و سندروم تخمدان پلی کیستیک در سیاه شدن واژن موثر هستند.

حساسیت به مصرف قرص‌های ضد بارداری ممکن است تیرگی واژن ایجاد کند.

خلاصه

ملاتونین اگر بیش از اندازه در بدن وجود داشته باشد، واژن را تیره می‌کند. چاقی، پیاده روی، زیاد راه رفتن و دوچرخه سواری، موجب ساییده شدن پاها و لباس به پوست می‌شوند و رنگ واژن را کدر می‌کنند. همچنین بیماری‌هایی مثل سندروم تخمدان پلی کیستیک، مشکلات کبدی و اختلال در عملکرد تیروئید در تیرگی واژن موثرند.

رفع تیرگی واژن با نشاسته

حساسیت به محصولات بهداشتی

درصد کمی از خانم‌ها به محصولات بهداشتی و مراقبتی واژن حساسیت دارند که مصرف آن‌ها می‌تواند موجب تیرگی واژن، خارش و بروز مشکلاتی برای این ناحیه شود.

بارداری در سیاه شدن پوست و واژن تأثیر دارد

شاید عجیب و باورنکردنی باشد، ولی بارداری پوست واژن را تیره می‌کند و در برخی موارد این تیرگی به سختی قابل درمان است. تیرگی واژن در دوران بارداری، موجب به وجود آمدن لکه‌هایی روی پوست می‌شود که به آن ملاسما می‌گویند. رفع تیرگی واژن در بارداری به وسیله درمان‌های خانگی امکان پذیر است.

تجمع سلول‌های مرده روی پوست و تیره شدن آن

وقتی پوست پاکسازی نشود و سلول‌های مرده در آن تجمع پیدا کنند، رنگ پوست تیره‌تر از حالت عادی می‌شود و واژن، رنگی غیر طبیعی به خود می‌گیرد.

خلاصه

برخی محصولات بهداشتی موجب تیره شدن واژن می‌شوند. بارداری باعث تغییر رنگ واٰژن می‌شود و تجمع سلول‌های کرده در پوست ناحیه تناسلی، آن را ضخیم و تیره می‌کنند.

حالا که با دلایل تیره شدن واژن آشنا شده‌اید، می‌توانید برای رفع تیرگی واژن با روغن آلوورا و سایر روغن‌های گیاهی، ماسک‌های طبیعی و ژل خانگی اقدام کنید.

رفع تیرگی واژن با روغن هسته انار

راه‌های سفید کردن واژن و رفع تیرگی آن چیست؟

راه‌های زیادی برای این کار وجود دارد. برخی داروهای شیمیایی برای سفید کردن واژن به کار برده می‌شوند. پوست ناحیه تناسلی بسیار حساس است و استفاده از مواد شیمیایی برای آن، عوارضی مثل حساسیت و خارش دارد. همچنین تأثیر آن همیشگی نیست. محصولات بهداشتی و صابون‌ها هم به صورت موقت روی تیرگی واژن تأثیر می‌گذارند، با بدن همه سازگار نیستند و موجب به خوردن تعادل Ph ناحیه تناسلی می‌شوند. استفاده از روش‌هایی مثل لیزر هزینه بالایی دارد و در این شرایط رفع تیرگی واژن با روغن آلوورا ، نارگیل، هسته انار وبنفشه، یکی از بهترین و مطمئن‌ترین راه‌ها است و هزینه آن در برابر لیزر، بسیار کم است. روغن‌های گیاهی برای درمان تیرگی واژن مفید هستند. امروزه خانم‌ها به دنبال راه‌های بی‌خطر برای درمان مشکلات خود هستند و چه راهی بهتر از استفاده از محصولات ارگانیک و گیاهی برای درمان تیرگی واژن است؟

استفاده از روش‌های خانگی برای رفع تیرگی واژن، مفید است و لازم است هر روز از آن‌ها بهرمند شوید تا در کوتاه‌ترین مدت، بهترین نتیجه ممکن را بگیرد. مصرف ماسک‌های خانگی و روغن‌های گیاهی برای برطرف کردن تیرگی واژن در طب سنتی توصیه شده است. بهتر است قبل از استفاده از آن‌ها، مقداری از روغن یا ماسک را روی پوست بازو تست کنید تا حساسیت نداشته باشید و بعد برای درمان تیرگی واژن، از آن استفاده کنید.

یکی از ماسک‌های مفید برای رفع تیرگی واژن، شیر است. تکه‌ای پنبه را آغشته به شیر کنید و آن را به واژن خود بزنید. بعد از ۱۰ دقیقه ناحیه را با آب ولرم شستشو دهید. از این ماسک می‌توانید دو بار در روز استفاده کنید.

برای رفع تیرگی واژن با روغن نارگیل چه کار کنیم؟‌ روغن نارگیل چه تأثیری بر از بین بردن مشکل شما دارد؟

روغن نارگیل یک لایه بردار طبیعی است و موجب پاکسازی پوست واژن می‌شود. این روغن ضد قارچ و باکتری قوی است و به رفع تیرگی واژن کمک بسیاری می‌کند. همچنین با آبرسانی پوست این ناحیه، به ترمیم سلول‌های مرده و جلوگیری از خشکی واژن هم کمک می‌کند. برای رفع تیرگی واژن با روغن نارگیل ، پوست ناحیه را کاملا تمیز کنید. بهتر است موهای زائد برطرف شده باشند. مقداری روغن نارگیل روی واژن ماساژ دهید و به مدت یک ساعت لباس زیر نپوشید تا روغن کاملا جذب پوست شود. این روغن به راحتی تیرگی واژن را برطرف می‌کند و اعتماد به نفس از دست رفته شما را برمی‌گرداند.

خلاصه

راه‌های طبیعی تأثیر بهتری بر از بین بردن تیرگی واژن دارند. استفاده از لیزر هزینه بالایی دارد و تأثیر صابون و مواد شیمیایی موقتی است. رفع تیرگی واژن با روغن آلوورا ، نارگیل و… به راحتی انجام می‌شود. روغن نارگیل پوست را ضد عفونی می‌کند و با لایه برداری از آن به روشن شدن واژن کمک می‌کند.

تأثیر رفع تیرگی واژن با روغن هسته انار

شاید فکر کنید روغن هسته انار فقط برای تنگی واژن به کار می‌رود؛ اما این روغن علاوه بر حفظ رطوبت ناحیه تناسلی و تنگی آن، برای درمان تیرگی واژن هم مفید است. این روغن التهاباتی که موجب قرمزی واژن می‌شوند را از بین می‌برد و چروک‌های ناشی از بالا رفتن سن را برطرف می‌کند. تأثیر رفع تیرگی واژن با روغن هسته انار به این صورت است که موجب برطرف کردن آلودگی‌های پوست واژن می‌شود و از این طریق آن را روشن می‌کند. برای رفع تیرگی واژن در دوران بارداری هم، می‌توانید از خرید روغن هسته انار کمک بگیرید.

درمان لک‌های پوستی و رفع تیرگی واژن با روغن آلوورا

استفاده از روغن آلوئه ورا برای تنظیم ملانین پوست بسیار مفید است. این روغن تیرگی ناحیه تناسلی را برطرف می‌کند و مصرف آن موجب رفع سوزش و خارش پوست هم می‌شود. برای نتیجه بهتر، این روغن را روزی دو بار به صورت موضعی روی پوست واژن مصرف کنید. خرید روغن آلوورا برای رفع تیرگی و آبرسانی ناحیه تناسلی انجام می‌شود.

همچنین می‌توانید کمی ژل آلوورا با مقداری زردچوبه مخلوط کرده و آن را برای درمان تیرگی واژن استفاده کنید.

رفع تیرگی واژن با روغن شیرین بیان

ماسک سیب زمینی برای رفع تیرگی پوست واژن

برای رفع تیرگی واژن به صورت طبیعی، یک عدد سیب زمینی را بپزید. آب سیب زمینی را نگه دارید و بعد از این که آن را رنده کردید، با هم مخلوط کنید تا خمیر به دست بیاید. خمیر را به مدت ۱۵ دقیقه روی واژن بگذارید تا موجب روشنی پوست واژن شود.

مصرف شیرین بیان و روشن کردن پوست واژن با آن

شیرین بیان شامل فلانوئید است که موجب پراکنده شدن ملانین پوست می‌شود. برای رفع تیرگی واژن با شیرین بیان ، می‌توانید از جوشانده آن استفاده کنید. شیرین بیان پوست را شفاف می‌کند و هر گونه لک و تیرگی را برطرف می‌کند. 

خلاصه

روغن هسته انار خاصیت روشن کنندگی دارد و پوست واژن را از تیرگی در می‌آورد. روغن آلوئه ورا ترشح ملانین پوست را تنظیم می‌کند و از تیرگی واژن جلوگیری می‌کند. مصرف ماسک سیب زمینی هم برای روشن کردن واژن مفید است. رفع تیرگی واژن با شیرین بیان و عصاره آن، به روشنی، نرمی و لطافت پوست واژن کمک می‌کند.

ماساژ پوست با روغن بنفشه و رفع سیاهی پوست

روغن بنفشه یکی از بهترین روغن‌ها برای رفع لک و سیاهی پوست است. مصرف این روغن به برطرف کردن تیرگی واژن و کشاله کمک می‌کند.

تهیه انواع ماسک و رفع تیرگی واژن با نشاسته

نشاسته در ساقه گندم، ذرت و سیب زمینی وجود دارد. ویتامین A و پروتئين موجود در نشاسته سبب روشن شدن پوست می‌شود. برای رفع تیرگی واژن با نشاسته ، آن را با آب مخلوط کنید و خمیر به دست آمده را روی پوست بگذارید. بعد از ۱۰-۱۵ دقیقه محل را شستشو دهید.

رفع تیرگی واژن

جمع‌بندی

به یاد داشته باشید که نباید از بدن خود انتظارات غیر معقول داشته باشید. متاسفانه صنعت پورنوگرافی موجب شده خانم‌ها راجع به رنگ واژن حساس‌تر شوند و انتظار داشته باشند واژن آن‌ها کاملا سفید و روشن باشد. بسیاری از صحنه‌های پورنوگرافی ساختگی بوده و نباید اعتماد به نفس شما بخاطر رنگ پوست خود پایین بیاید. با استفاده از روش‌های ذکر شده تا حدود زیادی می‌توانید از میزان تیرگی واژن کم کنید. ولی بدانید آن چه که جذابیت بین شما و همسر شما را افزایش می‌دهد، در درجه اول رابطه عاطفی است و بعد از آن زیبایی جنسی.

برای رفع تیرگی واژن با نشاسته ، روغن‌های طبیعی و ماسک‌های گیاهی، از روش‌هایی که گفتیم استفاده کنید. زیبایی و اعتماد به نفس شما به روشن شدن پوست واژن نیست و نباید اعتماد به نفس خود را به آن وابسته کنید. برای آن که لذت بیشتری از رابطه جنسی ببرید با استفاده از رفع تیرگی واژن با روغن آلوورا ، چند قدم بیشتر به هدف خود نزدیک شوید. روغن‌های گیاهی هیچ ضرری بری بدن ندارند و مصرف آن‌ها علاوه بر حل مشکل تیرگی، برای از بین بردن عفونت واژن و خشکی آن هم مفید است.

فروشگاه آنلاین ریوک ارائه دهنده محصولات ارگانیک در ایران و صادر کننده محصولات به کشورهای خاورمیانه و حوزه خلیج فارس است، هدف ریوک افزایش سطح کیفی محصولات غذایی موجود در بازار به اندازه استانداردهای بین‌المللی است. افزایش ارزش غذایی مصرفی برابر با سلامت و تندرستی بیشتر و جامعه پرنشاط‌تر خواهد شد. ریوک خواهان افزایش سطح کیفی زندگی سالم شما عزیزان است.

دسته بندی زیبایی و سلامتی گیاه درمانی و طب سنتی
اشتراک گذاری

نوشته های مرتبط

4 پاسخ به “چرا واژن تیره می‌شود؟ رفع تیرگی واژن با روغن آلوورا واقعی است؟”

  1. این ماسک هایی که گفتین هر روز همشو بزنیم یا ن چجوری استفاده کنیم همشونو؟!!؟ میشه جواب بدین

    1. سلام وقت بخیر نه نیاز نیست همه ی ماسک ها استفاده بشه شما یدونه از ماسک ها انتخاب کنید و هفته 2 تا 3 بار استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات ارگانیگ - فروشگاه اینترنتی ریوک

ریوک

تضمین بهترین کیفیت

7 روز ضمانت تعویض محصول

ارسال رایگان برای خرید بالای 300 هزار تومان

خرید عمده

خدمات مشتریان

خدمات مشتریان ریوک آماده هرگونه پاسخگویی در زمینه سفارشات، پیگیری، شکایات، درخواستِ تعویض سفارش و راهنمایی مورد نیاز مشتریان است.

ریوک ارائه دهنده محصولات ارگانیگ با ضمانت بازگشت

Call Now Button
سبد خرید

سبد خرید شما خالی است.

ورود به سایت