روغن ماساژ جنسی

وحید رمضانیوحید رمضانی
16,620 بازدید
روغن ماساژ جنسی

آموزش ماساژ جنسی با روغن‌های گیاهی 

ماساژ بدن سبب باز شدن عروق خونی، ایجاد نشاط و سرحالی در فرد می‌شود. ماساژ با روغن‌های گیاهی سبب می‌شود دست فرد ماساژ دهنده به خوبی روی پوست حرکت کند. همچنین خواص روغن‌های گیاهی به خوبی جذب بدن می‌شود و بسیاری از بیماری‌ها با ماساژ درمان می‌شوند. استفاده از روغن ماساژ جنسی نیز به زوج‌ها کمک می‌کند تا رابطه دلپذیری را تجربه کنند. ماساژ جنسی یکی از راه‌های عشق ورزیدن است. این کار به برطرف شدن تنش‌های روانی کمک می‌کند و کشش ماهیچه‌ها را آزاد می‌کند. در این مقاله شیوه‌ها و فواید ماساژ با روغن‌های جنسی و بهترین روغن برای ماساژ بدن زن را بیان می‌کنیم.

روغن ماساژ جنسی

فواید ماساژ جنسی

افزایش میل جنسی

در مواردی که میل جنسی یکی از طرفین کم است یا یکی از زوجین دچار اختلال جنسی شده است، ماساژ جنسی بسیار کمک کننده است. همچنین در برخی موارد برای ایجاد رابطه فیزیکی محدودیت وجود دارد که با ماساژ جنسی می‌توان از بروز حس ناامیدی جلوگیری کند. همچنین با ایجاد تنوع در رابطه فیزیکی، به احساس لذت در طرفین کمک کند. برای انجام ماساژ جنسی کافی است بدن را به شریک جنسی خود بسپارید. این کار به افزایش راحتی و اعتماد طرفیت کمک به‌سزایی می‌کند. استفاده از اصوات مختلف که خشنودی همسر شما را نشان می‌دهد سبب می‌شود متوجه شوید از ماساژ دادن چه قسمت‌هایی لذت بیشتری می‌برد. استفاده از روغن ماساژ جنسی سبب افزایش میل جنسی و بهبود کیفیت رابطه می‌شود.

بهبود گردش خون در بدن

استفاده از روغن مخصوص ماساژ بدن زن موجب افزایش گردش خون در ناحیه می‌شود. این کار علاوه بر افزایش میل جنسی به بهبود سوخت و ساز بدن نیز کمک می‌کند. ماساژ موجب بهبود عملکرد اندام‌های داخلی شده و برخی سموم را از بدن دفع می‌کند.

ایجاد آرامش و درمان افسردگی

بهبود کیفیت رابطه با همسر، علائم افسردگی را از بین می‌برد. یکی از راه‌های درمان آن استفاده از روغن ماساژ جنسی است. این کار سبب کاهش علائم افسردگی و ایجاد آرامش می‌شود. نقاط حساس در کف دست و پا وجود دارند که با تمامی نقاط بدن ارتباط دارند. مراکز آرامش بدن نیز در نقاط تناسلی، گردن، سر، کلیه‌ها، کبد و پانکراس وجود دارند. ماساژ جنسی به افزایش آرامش کمک می‌کند و احساس لذت را به فرد منتقل می‌کند. این کار استرس را نیز درمان می‌کند. ماساژ جنسی باعث می‌شود خواب راحتی داشته باشید و سریعا به خواب بروید.

خلاصه

ماساژ جنسی سبب افزایش میل جنسی و گردش خون در بدن می‌شود. همچنین به درمان افسردگی کمک می‌کند و آرامش ایجاد می‌کند.

افزایش آمادگی بدن برای رابطه جنسی

استفاده از بهترین روغن برای ماساژ بدن زن سبب افزایش انعطاف پذیری بدن می‌شود. این کار به تقویت ماهیچه‌ها کمک کرده و بدن را برای انجام رابطه جنسی آماده می‌کند. تقویت عضلات بدن باعث می‌شود بتوانید در حالت‌های مختلف رابطه جنسی را تجربه کنید. ایجاد تنوع در رابطه جنسی موجب نزدیکی زوجین به یکدیگر می‌شود. همچنین از یکنواخت و تکراری شدن رابطه جنسی جلوگیری می‌کند.

درمان درد عضلات

در بسیاری از مواقع دردهای عضلانی ناشی از کار زیاد، فشار روانی و خستگی مانع از داشتن رابطه جنسی لذت بخش می‌شود. به همین دلیل پیش از رابطه بهتر است از روغن ماساژ جنسی استفاده کنید. روغن اسطوخودوس موجب آزاد شدن عضلات از انقباض می‌شود. این روغن رایحه خوبی دارد و آرامش روانی ایجاد می‌کند. ماساژ با روغن مخصوص ماساژ جنسی سبب ترشح هورمون‌های تسکین دهنده درد می‌شود. ماساژ صورت نیز سبب درمان سردرد می‌شود.

روغن مخصوص ماساژ جنسی

استفاده از روغن جوجوبا به عنوان روغن ماساژ جنسی

روغن گیاهی جوجوبا بهترین روغن برای ماساژ بدن زن است. این روغن با تمامی انواع پوست سازگاری دارد. برخی افراد با استفاده از روغن‌های گیاهی دچار واکنش‌های آلرژیک می‌شوند. اما روغن جوجوبا هیچ گونه حساسیتی ایجاد نمی‌کند. ماساژ جنسی با روغن جوجوبا سبب ایجاد آرامش در فرد می‌شود. این روغن به سرعت جذب پوست می‌شود و چربی آن روی بدن باقی نمی‌ماند. همچنین خواص آن موجب درمان لکه‌های پوستی می‌شود. روغن ماساژ جنسی یا روغن سکس باعث افزایش زیبایی پوست می‌شود و جذابیت همسر را بیشتر از قبل می‌کند.

خلاصه

ماساژ جنسی انعطاف پذیری عضلات برای رابطه جنسی در حالت‌های مختلف را افطایش می‌دهد. همچنین سبب درمان اسپاسم عضلانی می‌شود. روغن جوجوبا یک روغن مخصوص ماساژ جنسی است و در این زمینه کاربرد فراوانی دارد.

توجه: روغن گیاهی فقط به صورت موضعی استفاده می شود. در هنگام دخول به هیچ وجه از هیچ روغنی نباید استفاده شود.

روغن ماساژ جنسی برای پوست‌های بسیار خشک

افراد دارای پوست بسیار خشک بهتر است همیشه پوست خود را چرب نگه دارند. همچنین قبل از رابطه از روغن ماساژ جنسی استفاده کنند. روغن ماساژ جنسی سبب آبرسانی پوست می‌شود و خشکی را برطرف می‌کند. همچنین از پوسته پوسته شدن آن جلوگیری می‌کند. این کار می‌تواند ظاهری ناخوشایند به پوست دهد و موجب ناراحتی فرد شود. روغن مخصوص ماساژ جنسی می‌تواند روغن آووکادو باشد. این روغن نسبت به سایر روغن‌ها سنگین‌تر است و قابلیت آبرسانی فوق‌العاده دارد. به همین دلیل بهترین گزینه برای افراد با پوست خشک است.

جوانسازی پوست با روغن جنسی

روغن ماساژ به جوانسازی و شادابی پوست نیز کمک می‌کند. این کار اعتماد به نفس شریک جنسی را افزایش می‌دهد و برای داشتن رابطه جنسی لذت بخش آماده می‌شود.

ماساژ بدن آقایان

برای ماساژ بدن آقایان می‌توانید از حرکات قدرتی استفاده کنید. زیرا آن‌ها به اندازه خانم‌ها ظریف نیستند و قدرت تحمل حرکات قدرتی را دارند. اطلاع از نقاط حساس جنسی و تحریک کننده به انجام ماساژ لذت بخش کمک می‌کند. شناختن بدن همسر و ماساژ اندام او برای تحریک جنسی، مفید است. بسیاری از اختلالات جنسی با انجام صحیح ماساژ، برطرف می‌شوند. ماساژ ناحیه تناسلی آقایان با روغن فندق یا زیتون سبب افزایش گردش خون در این ناحیه می‌شود. این کار از اختلالات نعوذ و زود انزالی جلوگیری می‌کند. روغن فندق حساسیت‌زا نیست و از فواید آن می‌توان به مرطوب کردن پوست اشاره کرد. این روغن به عمق پوست نفوذ می‌کند و آن را آبرسانی می‌کند.

استفاده از روغن زیتون برای دستگاه تناسلی آقایان

ماساژ دستگاه تناسلی با روغن زیتون از گذشته رواج داشته است. این روغن یک روان کننده طبیعی است و ضرری برای این ناحیه ندارد. روغن زیتون سرشار از ویتامین‌ها و مواد معدنی است. به همین دلیل ماساژ با آن سبب افزایش کیفیت اسپرم و میل جنسی آقایان می‌شود. روغن زیتون هورمون‌های مردانه از افزایش می‌دهد. به این صورت که تستوسترون نوعی هورمون مردانه است و بدن برای تولید آن به چربی نیاز دارد. ماساژ دستگاه تناسلی با روغن زیتون سبب جذب سریع چربی به این ناحیه می‌شود. به همین دلیل بدن می‌تواند هورمون‌های مردانه بیشتری تولید کند. ماساژ با روغن زیتون برای اختلال نعوذ در آقایان نیز مفید است.

چند قطره از روغن زیتون برای ماساژ دستگاه تناسلی آقایان کافی است. این روغن به راحتی در دسترس است. همچنین ضرری برای بدن ندارد و حساسیت ایجاد نمی‌کند. این روغن ماندگاری بالایی روی بدن دارد و تمامی سطح آلت را به خوبی پوشش می‌دهد.

ماساژ دستگاه تناسلی با روغن زیتون

خانم‌ها می‌توانند برای رفع خشکی واژن روان کننده ها استفاده کنند. روغن ها تنها برای استفاده خارجی هستند. بهتر است از روغن ها برای ماساژ بدن زن استفاده کنید این کار به بهبود کیفیت رابطه جنسی کمک می‌کند.

خلاصه

برای ماساز پوست‌های خشک از روغن آووکادو استفاده کنید. ماساژ بدن آقایان نیز به افزایش میل جنسی آن‌ها کمک می‌کند. ماساژ دستگاه تناسلی آقایان با روغن زیتون سبب رفع اختلالات نعوذ، افزایش میل جنسی و تقویت آلت تناسلی می‌شود.4

ماساژ دستگاه تناسلی با روغن زیتون

ماساژ جنسی چگونه انجام می‌شود؟

برای این کار بهتر است پارچه‌ای تمیز روی زمین بگذارید و از خوابیدن روی تخت خودداری کنید. انجام ماساژ جنسی روی زمین به افزایش تمرکز شما کمک می‌کند. از محیطی امن و راحت برای استفاده از روغن‌های گیاهی برای ماساژ جنسی، بهرمند شوید. زیرا این کار به آرامش کامل نیاز دارد. دست‌های خود را شستشو دهید و آن‌ها را گرم کنید تا به بدن همسر شما شوک وارد نشود. روغن ماساژ نباید خیلی گرم یا خیلی سرد باشد. قبل از ماساژ درمای آن را بررسی کنید.

نکات قبل از انجام ماساژ

قبل از انجام ماساژ تمامی وسایل همراه خود مثل ساعت، انگشتر، دستبند و… را جدا کنید تا موجب خراشیدگی و آسیب به بدن طرف مقابل نشود. مقدای روغن در دست‌های خود بریزید و به آرامی ماساژ را شروع کنید. به هیچ وجه در این کار عجله نکنید. همچنین فشار زیادی به بدن وارد نکنید. در صورتی که شریک شما احساس سرما کند، از ملحفه تمیز برای پوشاندن بدن او استفاده کنید.

استفاده از موسیقی ملایم، شمع، گل‌های خوش‌بو و… موجب افزایش لذت و ایجاد آرامش بیشتر می‌شود. استفاده از روشی پیش بینی نشده برای ماساژ جنسی نیز می‌تواند بسیار هیجان انگیز باشد. تماس پوست با پوست و استفاده از روغن ماساژ جنسی یا روغن سکس در حمام یکی از بهترین حس‌هایی است که می‌توانید با همسر خود تجربه کنید.

نکاتی برای انجام ماساژی لذت بخش

سعی کنید تمامی سطح بدن را ماساژ دهید. به این صورت که بدن همسر خود را محاصره کنید و به آرامی کمر، شانه‌ها و پشت بدن را ماساژ دهید. این کار به ایجاد نزدیکی، لذت بیشتر و تحریک شدن او کمک می‌کند.

انجام حرکات مختلف در ماساژ

حرکات دورانی در استفاده از روغن ماساژ جنسی یا روغن سکس به پخش شدن روغن کمک می‌کند. انجام حرکات دورانی در برآمدگی‌های بدن و حرکات نرم موجب افزایش کیفیت ماساژ می‌شود. انجام ضربه آهسته، ماساژ از گردن تا انتهای کمر و حرکات آرام موجب تحریک جنسی می‌شود. ستون فقرات فشار زیادی را در طول روز تحمل می‌کند. استفاده از روغن ماساژ برای این ناحیه بخش بزرگی از فشارها را برطرف می‌کند. روغن آلوورا یکی از بهترین روغن‌های مورد استفاده برای ماساژ جنسی به شمار می‌رود. این روغن پوست را آبرسانی می‌کند و حالت لیزی به آن می‌دهد. به همین دلیل ماساژ با این روغن بسیار راحت‌تر می‌شود. همچنین برای رفع خشکی، آروماتراپی و… از آن استفاده می‌شود.

ماساژ سایر نقاط بدن

ماساژ عضلات پا برای آزاد شدن تنش‌ها بسیار مفید است. نوازش بدن، غلغلک دادن و بوسیدن بدن می‌تواند لحظات مفرحی را برای شما به ارمغان بیاورد. ماساژ جنسی نوعی عشق‌بازی خاص است. انجام آن برای بهبود کیفیت رابطه بسیار موثر است. استحکام رابطه زناشویی به عوامل بسیاری بستگی دارد. رابطه جنسی لذت بخش رابطه عاطفی بین زوجین را محکم می‌کند.

بهترین روغن برای ماساژ جنسی

جمع‌بندی

مصرف روغن ماساژ جنسی برای تحریک زوجین و ایجاد رابطه‌ای سراسر لذت، مفید است. روغن‌های جنسی تنش‌های بدن را کاهش می‌دهند. همچنین فشار وارد بر آن را از بین می‌برند و موجب آرامش می‌شوند. با استفاده از بهترین روغن برای ماساژ جنسی همسر خود را برای ایجاد رابطه فیزیکی آماده کنید. ماساژ جنسی منجر به درمان افسردگی و افزایش انرژی می‌شود. برای این کار از روغن‌های آلوورا، جوجوبا، اسطوخودوس، فندق و آووکادو استفاده کنید. در مورد سلیقه خود برای ماساژ با همسر خود صحبت کنید. این کار را با نهایت ملایمت انجام دهید. ماساژ جنسی برای هر دو طرف بسیار لذت بخش است. برای نجام ماساژ از محلی ایمن و آرام استفاده کنید. حرکات لطیف را روی بدن همسر انجام دهید و دست‌های خود را مانند پر روی بدن بکشید. نوازش، بوسیدن، انجام حرکات نرم روی بدن و… برای ماساژ جنسی بسیار مناسب هستند.

فروشگاه آنلاین ریوک ارائه دهنده محصولات ارگانیک (انواع میوه خشک ، روغن گیاهی مانند: روغن آرگان ، روغن نارگیل ، روغن خراطین ، دمنوش ، ادویه) در ایران و صادر کننده محصولات به کشورهای خاورمیانه و حوزه خلیج فارس است، هدف ریوک افزایش سطح کیفی محصولات غذایی موجود در بازار به اندازه استانداردهای بین‌المللی است. افزایش ارزش غذایی مصرفی برابر با سلامت و تندرستی بیشتر و جامعه پرنشاط‌تر خواهد شد. ریوک خواهان افزایش سطح کیفی زندگی سالم شما عزیزان است.

دسته بندی زیبایی و سلامتی
اشتراک گذاری

نوشته های مرتبط

6 پاسخ به “روغن ماساژ جنسی”

  1. سلام اگر ممکن است عکس و مطالبی که در سایت می گذارید از لحاظ انسانی و اسلامی رعایت شده باشد مثلاً حجاب و عفاف

    1. والا شماها به کجاها دقت میکنین من مطالبو خوندم و در اخر نظر شما رو دیدم ،فرق مذهب گرا اینه به چیزهایی دقت میکنه که بقیه نمیکنن

    2. جسارتاً میشه بفرمائید با مانتو چطور ماساژ انجام میشه ؟ با چادر چطور ؟ اگر تمایل به دیدن چنین تصاویری نداشته و ندارید چرا وارد صفحه میشوید ؟ اینبار در جستجو گر بنویسید « ماساژ اسلامی با مانتو و حجاب اسلامی »اینم بگم از لحاظ انسانی یعنی چی ؟ آیا معاشقه قبل از همبستر شدن با محرم ( همسر ) گناه است ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات ارگانیگ - فروشگاه اینترنتی ریوک

ریوک

تضمین بهترین کیفیت

7 روز ضمانت تعویض محصول

ارسال رایگان برای خرید بالای 300 هزار تومان

خرید عمده

خدمات مشتریان

خدمات مشتریان ریوک آماده هرگونه پاسخگویی در زمینه سفارشات، پیگیری، شکایات، درخواستِ تعویض سفارش و راهنمایی مورد نیاز مشتریان است.

ریوک ارائه دهنده محصولات ارگانیگ با ضمانت بازگشت

Call Now Button
سبد خرید

سبد خرید شما خالی است.

ورود به سایت