روغن خراطین یک حجم دهنده طبیعی و دائمی

مهگل رئیس صفریمهگل رئیس صفری
7,946 بازدید
روغن خراطین

تمامی آن چه باید در مورد روغن خراطین بدانید

امروزه استفاده از خواص روغن‌های گیاهی رواج بیشتری پیدا کرده است. تأثیری که استفاده از آن‌ها بر درمان بیماری‌ها، بهبود شرایط پوست و از بین بردن مشکلات مو می‌گذارد، بی‌نظیر است. به همین دلیل آن‌ها می‌توانند جایگزین مناسبی برای بسیاری دیگر از درمان‌ها باشند؛ در حالی که عوارض داروهای شیمیایی، عمل‌های سخت جراحی و… را ندارند. شاید تاکنون نام روغن خراطین را شنیده‌اید، یک روغن کمیاب، با خواص معجزه آسا، روغن خراطین از انواع روغن‌های آرایشی در بین درباریان و ثروتمندان در گذشته بوده است، در برخی موارد نیز طبیب‌ها از این روغن استفاده می‌کردند. امروزه نیز این روغن به عنوان یک حجم دهنده دائمی و البته طبیعی برای افزایش حجم عضلات، سفت کردن عضلات ورزشکاران و… مورد استفاده قرار می‌گیرد. این روغن علاوه بر خواص زیبایی برای درمان برخی از مشکلات پوستی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

خواص روغن خراطین

روغن خراطین از یک نوع کرم به نام ایزنفتیدا به دست می‌آید، استفاده از این کرم برای ترمیم زخم در کتاب قانون ابن‌سینا توصیه شده است. بیشترین کاربردی که روغن خراطین در حال حاضر دارد، استفاده از آن برای زیبایی و حجم دهندگی است، این روغن برای بسیاری از اندام‌های مورد استفاده قرار می‌گیرد. روغن خراطین یک ترمیم کننده فوق‌العاده پوست است. در ادامه به بررسی خواص روغن خراطین و نحوه استفاده از آن برای تاثیر بیشتر خواهیم پرداخت:

 

  • حجم‌دهنده لب
  • حجم دهنده گونه
  • از بین برنده چروک پوست
  • سفت کننده عضلات
روغن خراطین ویکی پدیا
روغن خراطین از روغن‌های گیاهی و کهن است که سالیان زیاد به دلیل خواص درمانی و زیبایی آن از آن استفاده شده،
این روغن از یک نوع کرم یا زالو تهیه می‌شود که خواص ترمیم کنندگی دارد. روغن خراطین یک روغن موضعی است و به
هیچ‌ عنوان برای مصرف خوراکی نباید مصرف شود. از فواید روغن خراطین حجم دهندگی و ترمیم کنندگی اعضای خارجی بدن است.

افزایش دهنده حجم

 نگرانی امروزه بیشتر از قبل شده است و موجب مراجعه افراد زیادی به انواع کلینیک٬های زیبایی شده است. اما بهتر است بدانید بسیاری از این درمان‌ها به طور کامل مشکل شما را حل نمی‌کنند. شاید تا بحال برای درمان این مشکل از انواع کرم‌های شیمیایی استفاده کرده باشدی؛ در بسیاری از موارد کرم‌های حجم دهنده به صورت موقت تاثیر گذار است. همچنین ممکن است عوارض جبران ناپذیری داشته باشند.

 خوشبختانه روغن خراطین یک حجم دهنده دائمی است، اما توجه داشته باشید که برای مشاهده تاثیر آن بین 6 تا 8 هفته روزانه، از این روغن استفاده کنید. 

روغن خراطین یک حجم دهنده کامل است، . خرید روغن خراطین برای استفاده مردان بسیار زیاد است. 

افزایش سایز سینه

بسیاری از خانم‌ها برای افزایش دادن سایز سینه‌های خود از عمل‌های جراحی، پروتز، تزریق ژل و.. استفاده می‌کنند. داشتن سینه‌های خوش فرم در اعتماد به‌نفس خانم‌ها بسیار موثر است. اگر از خطر و دوره‌ نقاهت بعد از عمل جراحی یا هزینه بالا آن گریزانید می‌توانید از این روغن استفاده کنید. تاثیر روغن خراطین اصل به صورت علمی توسط پزشکان اثبات شده است.

اگر با افزایش سن سینه‌های شما شل شده یا حالت دلخواه شما را ندارد، از این روغن طبیعی به مدت 35 تا 50 روز استفاده کنید. استفاده از آن بسیار ساده است کافی است چند قطره از روغن را روی سینه‌های خود به صورت دورانی ماساژ دهید. سفت شدن و کشیده شدن پوست سینه باعث خوش‌فرم شدن سینه‌های شما خواهد شد.

 از فواید روغن خراطین حجم دادن به سینه خانم‌هایی
است که به عمل جراحی و… علاقمند نیستند روغن خراطین یک حجم دهنده و سفت کننده موثر برای سینه خانم‌ها است.

خوش‌فرم‌ شدن بدن

در بسیاری از موارد برای سفت شدن و خوش حالت شدن عضلات بدن نیز مورد استفاده می‌گیرد. این روغن به دلیل کشیدن پوست و سفت کردن عضلات بدن باعث افزایش حجم عضلات این ناحیه شده است. اگر بدن کوچکی داریدمی‌خواهید فرم آن بهتر شود و لباس‌هایی که دارید در تن شما زیباتر از قبل به نظر بیایند، مصرف روغن خراطین را فراموش نکنید.

اگر هنگام استفاده از این روغن ورزش کنید تاثیر روغن خراطین را دوچندان احساس خواهید کرد. ورزش و استفاده از روغن خراطین موجب افزایش گردش خون در عضلات و افزایش حجم آن‌ها می‌شود.

برای مشاهده تاثییر این روغن 30 تا 50 روز، روزی یک بار از این روغن استفاده کنید.

حجم دهنده لب‌ها

لب‌ یکی از اندام‌های مورد توجه در صورت شما است. لب‌های حجیم و گوشتی در مقایسه با لب‌های باریک و کوچک جذابیت بیشتری‌ دارد. در برخی با بالا رفتن سن در افراد لب‌ها کوچیک و چروکیده می‌شود، در این هنگام بسیاری از افراد از عمل‌های جراحی تزریق پروتز و چربی برای افزایش دادن زیبایی لب‌های خود استفاده می‌کنند. از هزینه و درد این جراحی‌ها که بگذریم در بیشتر موارد حالت لب‌ها از زیبایی نرمال و طبیعی خود خارج می‌شود.

مصرف این روغن به دلیل افزایش دادن گردش خون در زمان مصرف و خاصیت حجم دهندگی به صورت آرام آرام، زیبایی طبیعی لب‌های گوشتی را به همراه دارد.

از روغن خراطین برای لب و افزایش حجم آن استفاده کنید؛ کافیست به مدت 30 روز، روزانه یک قطره از این روغن طبیعی رو روی لب‌های خود ماساژ دهید، پس از 30 روز متوجه تغییر در زیبایی لب‌های خود خواهید شد.

فواید روغن خراطین
روغن خراطین برای حجم دادن لب‌ها و خوش فرم کردن بدن نیز استفاده می‌شود، برای مشاهده تاثیر این روغن کافی
است مقدار 1 تا 3 قطره از این روغن را روی بدن یا لب‌های خود به مدت 40 روز ماساژ دهید، توجه داشته باشید که این کار
را به صورت روزانه انجام دهید.

حجم دهنده گونه‌ها

گونه‌ها نقش بسیار موثری بر زیبایی افراد بخصوص خانم‌ها دارد. امروزه با تزریق ژل و چربی به گونه و عمل زیبایی گونه را انجام می‌دهند. به دلیل حرکت ژل‌ها در زیر پوست و به‌ وجود آمدن عوارضی مثل تورم‌، کبودی و التهاب سلولی، این نوع عمل در بسیاری از متخصصان جراحی رد شده است.

روغن خراطین یک حجم دهنده طبیعی است که نه تنها به گونه‌های شما حجم می‌دهد بلکه باعث کشیدگی طبیعی پوست روی گونه‌ها خواهد شد.

 کرم‌های حجم دهنده

کرم‌ها و ژل‌های حجم دهنده به دلیل ترکیبات شیمیایی موجود در آنها دارای عوارض متعدد مثل سیاه و لکه دار شدن عضو، سوزش و خارش‌های طولانی مدت است. روغن طبیعی خراطین با اثر گذاری بسیار بیشتر نسبت به کرم‌ها و ژل‌ها دارای کمترین عوارض در کوتاه مدت و بلند مدت هستند.

سفت کننده عضلات

بسیاری از ورزشکاران مخصوصا آقایان برای حجم دادن عضلات خود از آمپول و تزریق هورمون استفاده می‌کنند. این کار بسیار خطرناک است و در مواقعی باعث سکته و حمله قلبی خواهد بود، از خواص روغن خراطین باید به خواص سفت کنندگی عضلات علاوه بر حجم دهندگی آن اشاره کرد.

تقویت و رشد موها

از دیگر خواص این روغن کمک به تقویت و رشد موهای سر است. برخی از خانم ها برای داشتن موهای براق و سالم این روغن را روی ساقه مو ماساژ می‎‌دهند. ماساژ این روغن 2 ساعت قبل از حمام به رویش مجدد و به دلیل ترمیم سلول‌های ریشه مو کمک می‌کند.

از روغن خراطین اصل برای تقویت رشد مو، سفت کنندگی عضلات ورزشکاران، حجم دهنده گونه نیز استفاده می‌شود.
بسیاری از کرم‌های صنعتی نیز این کار را اجام می‌دهند اما توجه داشته باشید، کرم‌ها و ژل‌های حجم دهنده به دلیل ترکیبات
شیمیایی دارای عوارض متعدد مثل سیاه و لکه‌‎دار شدن عضو، سوزش در طولانی مدت است.
خواص روغن خراطین

افزایش دهنده جریان خون در رگها

ماساژ این روغن روی عضلات موضع، با افزایش خون رسانی، باعث افزایش سرعت رشد و حجم گرفتن در عضله می‌شود. به دلیل افزایش گردش خون یکی از روغن‌های مورد استفاده در ماساژ درمانی روغن خراطین است و برای تسکین درد مفاصل و دردهای روماتیسمی بسیار مفید است .

جوانسازی پوست

از فواید روغن خراطین از بین برنده چین و چروک‌های عمیق پوستی، کشیدن پوست، سفت کننده عضلات صورت است. همه ما با بالاتر رفتن سن دچار چروک‌های پوستی در ناحیه دور چشم، پلک و اطراف لب‌ها (خط لبخند خواهیم شد، به همین دلیل ممکن است برای بازسازی مجدد پوست به انواع بوتاکس و تزریق ژل و چربی پناه ببریم. استفاده از روغن خراطین از جوانی باعث حفظ شفافیت، درخشندگی و صافی پوست خواهد شد. در سنین بالاتر نیز اگر افراد از این روغن به مدت 30 روز و مدام مصرف کنند به زیبایی و جوانی مجدد پوست خود خواهند رسید.

برای ماساژ و از بین بردن خستگی از روغن خراطین استفاده می‌شود. استفاده از این روغن برای از بین بردن چروک‌های
عمیق پوستی، خط لبخند و… مفید است.

سخن پایانی

این روغن اصل یک معجزه‌گر فوق‌العاده برای پوست و مو، عضلات و به طور کلی بدن شما است؛ قیمت روغن خراطین اگر صد درصد طبیعی و بدون ناخالصی باشد نسبتا بالا است. برای تشخیص روغن خراطین اصل برخی راهکارها راهنمای شما هستند. این روغن نباید هیچ مواد افزودنی مانند آب، ماده معطر یا حتی مواد نگهدارنده داشته باشد. بهتر است روغن خراطین را در جای تاریک نگهداری کنید، نور می‌تواند ویژگی‌های مثبت آن را تحت تاثیر قرار دهد. این روغن آبکی و شل نیست و بافت نرم و کشسانی دارد. رنگ روغن خراطین مانند سرکه‌ی بالزامیک تیره و قهوه‌ای رنگ است. بهتر است قبل از استفاده مداوم از این روغن، مقدار از آن را روی ساعد دست خود امتحان کنید، اگر احساس خارش و سوز یا التهاب نشدید با خیال راحت از آن استفاده کنید.

فروشگاه آنلاین ریوک ارائه دهنده محصولات ارگانیک در ایران و صادر کننده محصولات به کشورهای خاورمیانه و حوزه خلیج فارس است، هدف ریوک افزایش سطح کیفی محصولات غذایی موجود در بازار به اندازه استانداردهای بین‌المللی است. افزایش ارزش غذایی مصرفی برابر با سلامت و تندرستی بیشتر و جامعه پرنشاط‌تر خواهد شد.

دسته بندی گیاه درمانی و طب سنتی
اشتراک گذاری

نوشته های مرتبط

15 پاسخ به “روغن خراطین یک حجم دهنده طبیعی و دائمی”

    1. سلام وقت بخیر از بخش فروشگاه وب سایت میتونید تهیه کنید با ضمانت بازگشت. در صورت نیاز به مشاوره با شماره تلفن ما تماس بگیرید.

    1. سلام روغن خراطین 2 نوع در بازار هست یک نوع خراطین معمولی تولید ایران و یک نوع روغن خراطین هندی یا وارداتی . ما روغن خراطین ایرانی را پیشنهاد میکنیم.

  1. سلام وقت بخیر روغن خراطین حجم دهنده دائمیه یا موقته چون توی وب سایتای دیگه نوشته موقتیه؟

  2. سلام . آیا خراطین شما میتونه به معنای واقعی کلمه سرعت و جریان و حجم ورودی و خروجی خــــون رو در یا از آلت رو زیاد کنه؟ اگر آره یســــری علائم داره مثل ایجاد حرارت زیاد بالای ۳۷ درجه و قـــرمـــز یا صــورتــی شدن آلت و نعوظهای نصفــه و نیمهٔ بی اختیار گاهی نغوظ کامله بی اختیار میشه؟ یا مثل دیگر خراطینها عین مـــاســت هستش. اگر اینطوره که من میگم مشتری خواهم شد در غیر اینصورت صـــد سال هم استفاده کنه مصرف کننده رضایتش رو جلب نخواهد کرد
    من سالها پیش لارگـــو ی آلمانی استفاده کرده بودم که اونطور بوده که گفتم و قدرت شیطانی داشت من همچون توقعی از خراطین دارم. خراطین بسیار دیدم اما همشون عین ماست بودند

    1. سلام وقت بخیر
      ما برای اینکه شما خیالتون از محصول راحت بشه یدونه رایگان در اختیارتون میزاریم.

      1. سلام
        واقعا؟ چقدر سخاوتمند !!! جدی نمیگید اینو !!!
        یعنی شما اینقدر مطمعنید از خراطینتون؟
        من با خریدش مشکلی ندارم ولی اونقدری از اینو اون گرفتم و چون هیچ کدوم بدرد نمیخوردند که بکلی بیخیالش شدم
        هیچ کدومشون اونطوری که گفتم در بالا خونرسان نبودند روی خونرسانی هیچ تاثیری نداشتند

        اما حالا که شما سخاوتمندید من بدم نمیاد که در اپتدا به رایگان بگیرم
        ولی اکـــر خوب بود حتما پولشو خواهم داد چرا که معمولا یک قوطی کمه اما باید قیمتشو بگید که خواستم بعدش پرداخت کنم شمـــا ده برابرش ازم نگیریییییید

        حالا اگر رضایت میدید من تماس بگیرم حتی بطور کتبی تا آدرس بدم که واسم بفرستید

        والا من حتی باور نمیکردم که شما کامنتم رو درج کنید در سایتتون و برعکس مثل خیلیا درجا بلاکم کنید

        1. سلام وقتتون بخیر
          لطفا اسم، ادرس دقیق و تلفن همراه را به ایمل شرکت ارسال کنید تا هماهنگی های ارسال انجام بشه.

  3. سلام خسته نباشید ببخشید روغن خراطین مهم نیست که چندسالت باشه استفاده کنی؟افزایش سایزش دائمیه هس یا موقت

    1. بله میتونید روی کلمه روغن خراطین کلیک کنید و وارد صفحه محصول شوید و ثبت سفارش کنید. اگر سفارش اینترنتی براتون امکان نداره از طریق تلفن 021-28426887 تماس بگیرید و ثبت سفاررش کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات ارگانیگ - فروشگاه اینترنتی ریوک

ریوک

تضمین بهترین کیفیت

7 روز ضمانت تعویض محصول

ارسال رایگان برای خرید بالای 300 هزار تومان

خرید عمده

خدمات مشتریان

خدمات مشتریان ریوک آماده هرگونه پاسخگویی در زمینه سفارشات، پیگیری، شکایات، درخواستِ تعویض سفارش و راهنمایی مورد نیاز مشتریان است.

ریوک ارائه دهنده محصولات ارگانیگ با ضمانت بازگشت

Call Now Button
سبد خرید

سبد خرید شما خالی است.

ورود به سایت